.

Dođoh na blog da napišem nešto pametno i onda se, opet, po ko zna koji put iznreviram….

ERONET-u, ako mi još jednom zazvoni onaj sat kad uđem prema ovamo dok su mi zvučnici na najglasnije okrenuti, i ako me još jednom istraumira kao maloprije, svečano se zaklinjem da ću

Eronetovu karticu iščupati iz mobitela, uzeti makaze i izrezati je na 432384 sitnih komadića!

Toliko!

romanoff
Ringišpil osjećaja, roller coaster raspoloženja, kolekcija želja i ideja, zbirka nezbranih misli. Samo me ne pitajte šta ću sutra! Ne volim otvarati tegle, flaše i konzerve.

6 komentara

  1. tram: izrezat ću je na tačno onoliko koliko sam rekla, pa makar mi mikroskop trebao u realizaciji toga 😀

    patafta: umrijet ću od stresa na ovom blogu. Necu od stresa, srce ce mi stati od straha kad ono zazvrčii 😀

    kunja: ma nema isključivanja. Nema iksa do ne odzvoni svoje 😀

    avadon: hajd, hiljadu ljudi hiljadu ćudi 😀

    copy: najbolji mogući odgovor… onaj u !hej reklami koja ti skoči i zazvoni kad uđeš u blogger.ba

    hazibinatorr: hvala hvala 😀

Komentariši