18+

Ima ovih internet jebača. Nisam ih ni percipirala previše u prošlosti. Nisu mi bili interesantni. Ove veze što se svlače kroz vrijeme nisu dobre za ostati in.

Ima ovih što ulijeću svakoj curi sa komunikacijom trineastogodišnjeg pubertetlije. Svaku bi on da zguzi. Aman mu trideset godina, a još komentariše guzice i sise. Smijem se zakleti da kada bi se cura pred njim skinula gola, ne bi znao šta dalje da radi…

Ima i ovih sa tinder minder badoo profila. Nećete mene tamo naći. Baš mi bezze. Al tako, drugarice se hvale. Na kafi sjedim i gledam slike fotošopiranih mišića i tetovaža u krupnom kadru. Pa me provede kroz njihovu private komunikaciju i pokaza mi sliku njegove ćune. Lik slikao i poslao. Taman kad htjedoh reći "booože" skontam da to tako sad funkcioniše i da sam zapravo ja isfurala.

Možda je to i dobro, da odmah znaš na čemu si.

romanoff
Ringišpil osjećaja, roller coaster raspoloženja, kolekcija želja i ideja, zbirka nezbranih misli. Samo me ne pitajte šta ću sutra! Ne volim otvarati tegle, flaše i konzerve.

13 komentara

  1. patetika, vidis ti internet f*ckers uvijek su mi bili zanimljivi..cesto sam im znala skresati sve u “lice” kako i jeste, i ja ispadnem “bitch” na kraju bez razloga.. sto nisam bila laka “riba”.. 🙁 inace na takve ljude se zgrozavam brrr

  2. A je li ona njemu poslala nešto što bi bio biološki ekvivalent njegovom trudu? I zašto je dopustila da razgovor ode tim smjerom ako nije htjela da mu gleda ćunu? Nešto ne mogu sa povjerujum da je ničim izazvan okinuo i poslao svoje obnaženo telo.

  3. bo: fkt funny 😀
    akrobata: lucky you 😀
    ejmili: joj msn, fkt sam ostarila i isfurala 😛
    ssharp: hajmo hajmo, da nam ovdje ne prave zazubice 😀
    nepustajme: ne znam, evo i ja razmisljam 😛
    silence: ne treba biti laka riba 😀
    samonora: pa vjerovatno, ne osuđujem, samo komentarišem 😛

Komentariši