30te…

– Tridesete nisu uopšte tako loše koliko sam mislila da jesu…

– Jedini je problem što počinjem zaostajati u tehnološkom smislu. Uđem u banku, baba mi pokazuje gdje da tačkskrinam da dobijem broj, jer nema više reda za čekanje. Završi teta račun, kaže potpišite se, a ja jadna tražim papir. Opet mi baba objašnjava da šarnem digitalnom olovkom na digitalni tačskrin kurac. Digitalna sam ba, imam ajfon od 100 i nešta giga… i tri aplikacije na njemu. Ono, fon, mesidž i mejl… voz… I da, kameru. Da slikam napisano što ne mogu zapamtiti. Rijetko se selfijam i još ređe tagujem po kul mjestima. Ono, kog koga kurac boli đe sam? Tu sam gdje jesam…

– A da uđem u banku moram se dobro naspavati. Već cirka tri puta umalo ne izađoh sa kreditom. Ne što mi treba kredit, nego zato što su mi već negdje odobrili neki nepostojeći kredit kojeg nikad tražila nisam. Pa ono… tri džezve kafe i dobro gledam šta potpisujem.

– I dok se ljudi kuće unutar 3 sobe uglavljene u jedva 50 kvadrata novogradnje, ja sam odlučila sebi napraviti prostor. Cijelo ljeto rušim zidove po stanu. Najzad sve što sam htjela srušiti je srušeno. Spojila sam dnevni boravak sa trpezarijom i kuhinjom, zid od špajze napola prekratila i pretvaram ga polako u šank. Napravim jednu oggrooomu prostoriju i odjednom se tako lako krećem. Balkon davno pretvoren u još jednu prostoriju ponovo pretvorim u balkon i dodatno ga proširim. Kauč mi je na sredini sobe, a fotelje pribijene uz zid. Nemam više modrice po cjevanicama od kako sam izbacila stolić koji me je svako jutro nakostriješeno dočekivao u sredini. Ba prooostor. American style. Rekla sam svima kome se nesviđa neka ne ulazi. Meni se sviđa.

– Počeli su me ozbiljno vrijeđati kafići u kojima se ne služi alkohol. Baš mi onako inteligenciju vrijeđaju. Udaraju na moje prozapadnjačke vrijednosti. Nije da bih baš sad nešto naručila alkoholno, al ba, bjaažii mi s očiju.
romanoff
Ringišpil osjećaja, roller coaster raspoloženja, kolekcija želja i ideja, zbirka nezbranih misli. Samo me ne pitajte šta ću sutra! Ne volim otvarati tegle, flaše i konzerve.

3 komentara

Komentariši